Miért?

Miért mentél el,
miért hagytál el,
miért hiányzol,
mai napig szüntelen.

Az idő zord vasfoga
változtatott a viszonyunkon.
Mindig változunk,
ki tudja miért...

A távollét csak
mélyített viszonyunkon.
A tűz lángol.
Bennem születik a szó,
benned a védelem.

Csodálatosan és hol fájóan,
vagyunk egymásnak.

Az élet ezer színű,
érzem minden arcát.

S nehezen veszem a levegőt,
hiszen mélyről jön,
a szív szava.

Mindent megadtál nekem,
amit egy apa adhat,
mindent elvettél tőlem,
amit egy gyerek szíve érezhet.

Talán túl érzelmes vagyok,
de nem érdekel,
mert amikor rólad van szó,
nem létezik akadály.

Sose volt,
sose lesz,
megkeményítem szívem,
s harcolok tovább,
kettőnkért.

Mert, ajándékot
adtál nekem,
s le kell küzdenem az akadályt.

S tudom büszke vagy,
s én is büszke vagyok,
egymásért,
igen egymásból létezünk.